niedziela, 20 listopada 2016

mały powrót i wyjaśnienia

Nie było mnie tutaj tak długo... ale gdy urodziłam 3 syna dni mijają bardzo szybko, dwoje starszaków w szkole i ciągle coś ważniejszego. Nawet gdy jest chwila czasu to człowiek pada ze zmęczenia. Postanowiłam natomiast wykradać chwile i wrócić do pasji. Na dobry początek mały prezent dla ulubionej marki chustowej - Sling Studio. Ostatnie 21 miesięcy moją największą przyjemnością jest noszenie synka w chustach ale o tym może kiedy indziej ;) 
Z pozdrowieniami - Aneta 



2 komentarze:

Maria pisze...

Ciesze sie na ten wpis, praca piekna, serdecznie pozdrawiam. Maria(HP)

Antonio pisze...

Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.