środa, 23 lutego 2011

Miłe zaskoczenie :)

Zdziwiłam się dziś bardzo widząc Panią listonosz z paczką -przecież niczego nie zamawiałam ;) Jednak niosąc paczkę do pokoju olśniło mnie, że może to z wymianki?. Otwarłam więc z niecierpliwością... no i oczywiście! Cudny prezent przygotwała dla mnie Beatka (http://beatrix73.wordpress.com/) Nie mogłąm wyjść z podziwu jak się postarała są książki w tym i dla dzieci, słodycze, kartka, 2 cudnie wykonane zakładki oraz wspaniałe koraliki, cekiny, wstążeczki i pasma kanwy. Buzia ciągle uśmiecha mi się na samą myśl :))) Beatko serdecznie dziękuję!!! :) A dla Sabinki równie gorące podziękowania za organizację wymianki :)

5 komentarzy:

sabinka.t1 pisze...

Super :o)
Sosnowe świetne jest !!!
kurcze pokaz te zakładki :) wiem, ze Beatka bosssskie robi :)
rozpieściła Cię :)

aneta pisze...

oj rozpieściła! ;) zaraz dodam zdjęcia zakładek :)

sabinka.t1 pisze...

Dziękuje!!!
Ukradłabym chętnie tą z kotem!!!

Beatkę muszę o wzór poprosić :)

Anonimowy pisze...

Bardzo się cieszę, że wszystko dotarło - naprawdę w rewelacyjnym tempie. Mam nadzieję, że książki się spodobają - ja uwielbiam Grzegorza Kasdepke - polecam wszystkie części o Kubie i Bubie, cudowne książki dla dzieci. No a dwie dla Ciebie - oby dobrze się czytało, a zakładki służyły. Chętnie Sabince prześlę wzór...
Pozdrawiam gorąco, bo mróz... :)

jotvelzet pisze...

Zakładki są piękne. Cała niespodzianka jest niesamowita:)